آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا برای خرید از 4 پنجه، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم بهتر است سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند😊.
کالاهای مورد نظرم رو چطوری سفارش بدم؟
برای ثبت سفارش دو روش وجود دارد:
روش اول: سفارش از طریق وب سایت 4 پنجه
روش دوم: از طریق واتس اپ فروشگاه به شماره 09999644214
آیا خرید حضوری از 4 پنجه هم ممکن می باشد؟
فروشگاه اینترنتی 4 پنجه صرفا به صورت آنلاین فعالیت کرده و پذیرش حضوری ندارد.
چطور می توانم به فروشگاه 4 پنجه اعتماد کنم و از آن خرید کنم؟
پت شاپ اینترنتی 4 پنجه دارای مجوز ای نماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارن صنعت، معدن و تجارت الکترونیک است و سالهاست که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. امکان مشاهده و استعلام مجوز مذکور در بخش فوتر (زیرین) سایت وجود دارد و با کلیک بر روی آن نتیجه استعلام آنلاین از وزارت خانه متبوع نمایش داده میشود.
پرداخت مبلغ سفارشم رو چطور انجام بدم؟
مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و از طریق درگاههای بانکی موجود در وب سایت میتوانید پرداخت نمایید. همچنین شما می توانید مبلغ پرداختی را از طریق شماره کارت های بانکی فروشگاه ممدپت کارت به کارت کنید. بعد از پرداخت فیش پرداخت خود را همراه با شماره سفارش از طریق واتس اپ فروشگاه به شماره 09999644214 ارسال بفرمایید.
سفارشی که ثبت کردم چه زمانی به دستم می رسه؟
در مناطق 22 گانه شهر تهران:
- سفارشهایی که تا ساعت 12 ظهر ثبت میشوند، در همان روز کاری یا روز کاری بعد تحویل داده میشوند.
- سفارشهایی که بعد از ساعت 12 ظهر ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش یا روز کاری بعد از آن ارسال میشوند.
- همکاران واحد ارسال کالا ساعاتی پیش از زمان تحویل با شما تماس خواهند گرفت.
سفارشهای خارج از شهر تهران:
- سفارشهای خارج از تهران طی یک روز کاری به شرکت حامل تحویل داده میشوند و بنابر قوانین و زمانبندی شرکت حامل تحویل خریدار میشوند.
چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟
از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش بابت ارسال، سفارش در نوبت ارسال خواهد رفت. شما می توانید با ورود به حساب کاربری و وارد شدن به داشبورد خود، وارد بخش "سفارش های من" شده و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید. برای سفارشهای خارج از شهر تهران اگر گزینه تیپاکس را انتخاب کرده باشید کد رهگیری مستقیم توسط تیپاکس برای شما ارسال میشود و اگر گزینه ارسال با پست جمهوری اسلامی انتخاب شده باشد کد رهگیری آن توسط 4 پنجه برای شما پیامک و ایمیل میشود.
سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده اما سفارشم تایید نشده است. چکار کنم؟
ممکن است بدلیل اختلال بین بانک مبدا و درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد، در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری توسط بانک عامل به حساب شما برگشت داده میشود. این مورد خارج از کنترل فروشگاه بوده و در سیستم بانکی رخ داده و اصلاح میشود.
هزینه ارسال کالا و سفارشها به چه صورت است و چگونه محاسبه میشود؟
سفارش های ثبت شده در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش و ارسال میشوند. ممدپت در تلاش است تا سفارشهای تهران طی 24 ساعت کاری به دست خریدار رسیده و سفارشهای خارج از تهران طی 24 ساعت تحویل شرکت حمل شوند. ارسال سفارش های تهران پیش از ارسال به صورت تلفنی هماهنگ خواهد شد.
جزئیات کامل و به روز از شرایط ارسال کالا را میتوانید از اینجا مطالعه بفرمایید.
ارسال سفارشات به چه طریقی انجام می شود؟
روش ارسال سفارش بستگی به آدرس شما و نوع کالای سفارش داده شده دارد. ارسال سفارشهای پت شاپ ممدپت از یکی از راه های زیر انجام میشود: 1. پیک موتور یا سواری (برای شهر تهران) 2. پست (برای تهران و خارج از شهر تهران) 3. شرکت های حمل خصوص مانند تیپاکس (ویژه شهرستانها) 4. باربری (ویژها کالاهای سنگین یا حجیم برای شهرستانها) 5. پیک فروشگاه
اگر کالاهای تحویل داده شده مشکل فنی یا فیزیکی داشت، چه باید کرد؟
همه کالا های ارسال شده از 4 پنجه پیش از ارسال کنترل شده و سالم هستند. در صورتی که هنگام تحویل کالا متوجه مغایرت، آسیب فیزیکی یا فنی شدید این موارد را در سریعتین زمان ممکن به مامور تحویل کالا و همچنین از طریق واتس اپ فروشگاه همراه با شماره سفارش و تصاویر کالای دریافتی اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که سفارشهایی که از طریق شرکتهای حمل برای خارج از شهر تهران هستند دارای بیمه بوده و در صورت آسیب دیدن مرسوله این مورد باید نزد مامور تحویل شرکت حمل اعلام و صورتجلسه گردد.
آیا می توانم سفارش خودم را لغو کنم؟
بله، برای لغو سفارش با همکاران فروش فروشگاه با شماره تماس درج شده در وب سایت تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق واتس اپ به شماره 09999644214 ارسال بفرمایید.
لغو سفارش برای سفارشهایی که هنوز ارسال نشده اند بدون هیچ هزینه ای انجام میشود. در صورتی که کالا ارسال شده باشد (برای مثال تحویل پست یا تیپاکس شده باشد) صرفا هزینه ارسال و برگشت کالا به عهده خریدار خواهد بود.
کالای دارای آسیب ناشی از حمل و نقل چطور برگشت داده می شود؟
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت پس از تحویل سفارش به پشتیبانی 4 پنجه اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش پت شاپ انلاین 4 پنجه ارسال می شود. در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه تحویل سفارش قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی به 4 پنجه عودت شود.
در چه شرایطی می توانم کالای خود را بازگردانم؟
در صورتیکه به هر دلیل از خرید خود منصرف شوید امکان درخواست مرجوعی سفارش را دارید. محدودیتهای موجود به شرح زیر هستند:
- کالاهای بهداشتی قابل مرجوع نیستند
- کالاهایی که بسته بندی آنها باز شده باشد قابل مرجوع نیستند.
- محصولات خوراکی باز شده قابل مرجوع نیستند.
- کالاهایی که در توضیحات آنها ذکر شده غیرقابل برگشت امکان مرجوعی ندارند.
در صورت برگشت کالا هزینه های ارسال و برگشت کالا از صورتحساب مشتری کسر خواهد شد.
اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد می توانم آن را برگردانم؟
وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد. شما میتوانید این موضوع را از طریق واتس اپ فروشگاه و ارسال تصاویر به همراه شماره سفارش به پشتیبانی فروش پت شاپ 4 پنجه اطلاع دهید.